הכירו את משרד עורכי דין הלפגוט אדרי ושות

מאז שהוקם בשנת 2007 ועד היום, משרד עורכי דין הלפגוט אדרי ושות' מלווה את לקוחותיו תוך שהוא מנצח בגאון על תחומי המשפט המסחרי ובדיני העבודה.

במרוצת השנים, עורכי הדין שי אדרי וצבי הלפגוט ייצגו בהצלחה תיקים גדולים ומורכבים, תוך הקפדה על ייצוג משפטי הולם, מעמיק ומקצוע.

נוסף על כך, מדי שנה ושנה מדוארג משרד עורכי דין הלפגוט אדרי ושות בין המשרדים הבולטים שבתחום הליטיגציה המסחרית ודיני העבודה, וזאת על-ידי חברת דן אנד ברדסטריט.

 

דיני העבודה

משרדם של צבי הלפגוט ושי אדרי מלווה הן מעסיקים והן עובדים הנדרשים לייצוג ואסטרטגיה משפטיים.

מטעמם של המעסיקים והחברות, המשרד בוחן את פעילותו של בית העסק ופועל כדי להבטיח שאכן בית העסק או החברה אינם חשופים בפני תביעות. היבט זה מתממש על-ידי בחינתם של חוזי ההעסקה, בדיקת התקנות של הארגון ובאמצעות ייעוץ משפטי אישי ופרטני התפור לצרכי בית העסק.

מטעמם של העובדים, למשרד ניסיון רב שנים בייצוג עובדים ועובדות הטוענים להפרת זכויותיהם במקומות עבודתם. צוות המשרד מביא עמו ניסיון מעמיק, בקיאות ונחישות למען מיצוי זכויות העובדים.

באתר הבית של המשרד ניתן להתרשם ממגוון עשיר ורחב של מאמרים הנכתבים על-ידי צוותי עורכי הדין, ושמטרתם היא לאפשר למבקרי המשרד לצרוך מידע משפטי המוגש בגובה העיניים ובשפה פשוטה ונהירה.

 

המשפט המסחרי

משרד עורכי הדין הלפגוט אדרי ושות' מתמחה בליטיגציה המסחרית על רבדיה השונים.

עורכי הדין המיומנים של המשרד, מלווים חברות בשלבים שונים החל מהקמת החברה ועד לפירוק חברות.

מיומנותם ובקיאותם של צוותי המשרד, מעניקה למנהלים והמנהלות, בעלי ובעלות החברות, להתייעץ במגוון רחב ועשיר של סוגיות משפטיות, אתגרים ושאלות מהותיות.

לחברה ניסיון עשיר ורב בניסוח חוזים מסחריים, בבחינת נהלי העבודה והחברה, מינוי דירקטוריונים ועד לחלוקתן של המניות.

לצד כל אלו, החברה מלווה חברות ובתי עסק בעת סכסוכים משפטיים, ומביאה לפתרונות יצירתיים המונעים הליכים ממושכים הגוזלים משאב זמן בלתי נדלה וכסף.

 

מניעת הטרדה מינית

למשרד התמחות פרטנית במניעת הטרדות מיניות, ובאפשרותן של חברות הנדרשות לסדנאות מניעת הטרדה מינית, להפגיש את עובדיהן עם צוות משפטי ומיומן.

ההדרכות מלוות בדוגמאות שגורות מחיי היום היום וההווי המשרדי, ובכך מאפשרות לשרטט במדויק את הקווים האדומים.

 

התייעצות עם צוות המשרד

ברצותכם לקבל ייעוץ משפטי מקיף, הרי שצוות המשרד ישמח לעמוד לשירותיהם של מבקרי האתר.

באתרו של המשרד, ניתן להשאיר פניה לקבלת שיחה חוזרת מטעם עורך דין, או ליצור קשר טלפוני ישיר.

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

יש עוד מה לגלות

Police interrogation criminal lawyer office

חקירה באזהרה: מהן הזכויות שלך?

חקירה באזהרה היא חקירה המבוצעת על ידי רשויות החוק, כגון המשטרה או רשות המיסים, כאשר ישנה חשד כי נעברה עבירה פלילית. החקירה נערכת תחת אזהרה כי כל דבר שתאמר במהלכה עלול לשמש כראיה בבית המשפט.

contractor

רכישת דירה חדשה מקבלן: המדריך למשא ומתן מוצלח

רכישת דירה חדשה מקבלן היא עסקה משמעותית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית. זוהי הזדמנות ליצור את מרחב המחיה המושלם עבורכם ועבור משפחתכם, תוך התאמה אישית של הדירה לצרכים ולרצונות הייחודיים לכם. אך לצד ההתרגשות וההמתנה, תהליך רכישת דירה מקבלן טומן בחובו גם מורכבות רבה. בין בחירת הקבלן המתאים, הבנת תנאי ההסכם ועד ניהול משא ומתן מוצלח, ישנם לא מעט צעדים שעליכם לעשות על מנת להבטיח עסקה מוצלחת.

עורך דין

כיצד עורך דין מקרקעין יכול לעזור במשא ומתן על חוזה רכישה

ניווט במבוך עסקאות הנדל"ן בתל אביב, המפורסמת בקו החוף המדהים שלה ובשוק הנדל"ן הדינמי שלה, דורש יותר מאשר רק עין חדה להזדמנויות משתלמות. היא דורשת רמה של חריפות משפטית שיכולה להינתן רק על ידי עורך דין מקרקעין מנוסה. לא ניתן להפריז בחשיבותה של מומחיות כזו, במיוחד כאשר מדובר בניהול משא ומתן על חוזה רכישה, מאמץ רצוף מלכודות פוטנציאליות וסעיפים מורכבים.