כך תבחרו את עו"ד שישמור על העבודה שלכם

עו"ד דיני עבודה הוא אחד המקצועות המבוקשים בארץ. ישראל היא בין המדינות עם הכי הרבה חוקים הקשורים ליחסי עובד מעביד ואף ישנו את החוק להגברת האכיפה של דיני העבודה כך שעובדים ומעסיקים חייבים לעמוד בחובות שלהם.

עו"ד דיני עבודה מייצג הן שכירים והן מעסיקים וחברות וזאת כיוון שלכל צד יש את החובות החלים עליו וגם את הזכויות. עם זאת, לרוב עו"ד בוחרים לאיזו אוכלוסיה הם פונים , לכן כאשר פונים לעו"ד לדיני עבודה יש לדעת שלא כל אחד מתאים לכל המקרים.

 

מי צריך עו"ד דיני עבודה?

מי שצריך עו"ד דיני עבודה הם עובדים, מעסיקים וחברות. כל אחד פונה אל עו"ד דיני עבודה מסיבות שונות.

 

עובדים – עובדים לרוב יפנו לעו"ד דיני עבודה כאשר נוצר סכסוך במקום העבודה כדי לפתור אותו או כאשר זכויותיהם נלקחו מהם או לא קיבלו אותם כלל.

 

מעסיקים וחברות – מעסיקים וחברות לרוב עובדים בצמוד לעו"ד דיני עבודה קבוע או אפילו כמה אך זאת לא רק לשם הגנה בתביעות אלא לשם התנהלות שוטפת תקנית. למשל, מעבר על חוזים, ייעוץ משפטי בשינויים משמעותיים במקום העבודה, הדרכת עובדים בצוות בנושא הטרדות מיניות ועוד.

 

איך לבחור עו"ד דיני עבודה?

התמחות – גם בתוך ההתמחות של דיני עבודה כל עו"ד בוחר מהי ההתמחות העיקרית שלו. למשל, יש עו"ד שבחרו לעסוק רק בנושא הטרדות מיניות, אחרים יבחרו לעסוק בזכויות עובדים ויש שיבחרו ללוות מעסיקים וחברות. לכן, לפני הפניה לעורך הדין יש לבדוק מה העיסוק העיקרי שלו בתחום זה.

 

המלצות – המלצות מאנשים קרובים זאת הדרך הכי טובה למצוא עו"ד דיני עבודה. המלצות אלה צריכות להתבסס על ניסיון אישי בהתייעצות עם אותו עו"ד דיני עבודה בנושא דומה. אם אין לכן מי שימליץ, כדאי לפנות לאתרים המתמחים בסקירת עו"ד.

 

ניסיון – בכל תחום ניסיון הוא חשוב ובעיקר בדיני עבודה. עו"ד דיני עבודה בעל ניסיון רב ראה הרבה והתנסה בייצוג של תיקים לעיתים קצת שונים מהרגיל כך שיש לו ארגז כלים גדול יותר. אם יש לכם מקרה מורכב להתייעץ לגביו ולקבל ייצוג הניסיון הוא הדבר החשוב ביותר לבדוק.

 

מיקום – כאשר מגיעים לבית הדין הדיונים יהיו בבית הדין שנמצא בעיר של מקום העבודה. לכן, אם אתם גרים במודיעין ועובדים בתל אביב כדאי שתחפשו עו"ד דיני עבודה בתל אביב. לבחירת עו"ד לפי מיקום בית הדין יש השפעה רבה כיוון שלעו"ד יהיה ניסיון רב בעבודה עם בית הדין הרלוונטי.

 

מחיר – שאלת השאלות היא מחיר. כל עו"ד דיני עבודה יבחר דרך שונה לגבות שכר טרחה. סכמו מראש ובדקו האם התיק ומה שאתם יכולים להוציא ממנו בסופו של דבר ישתלם.

 

לקביעת פגישה או ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

יש עוד מה לגלות

Police interrogation criminal lawyer office

חקירה באזהרה: מהן הזכויות שלך?

חקירה באזהרה היא חקירה המבוצעת על ידי רשויות החוק, כגון המשטרה או רשות המיסים, כאשר ישנה חשד כי נעברה עבירה פלילית. החקירה נערכת תחת אזהרה כי כל דבר שתאמר במהלכה עלול לשמש כראיה בבית המשפט.

contractor

רכישת דירה חדשה מקבלן: המדריך למשא ומתן מוצלח

רכישת דירה חדשה מקבלן היא עסקה משמעותית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית. זוהי הזדמנות ליצור את מרחב המחיה המושלם עבורכם ועבור משפחתכם, תוך התאמה אישית של הדירה לצרכים ולרצונות הייחודיים לכם. אך לצד ההתרגשות וההמתנה, תהליך רכישת דירה מקבלן טומן בחובו גם מורכבות רבה. בין בחירת הקבלן המתאים, הבנת תנאי ההסכם ועד ניהול משא ומתן מוצלח, ישנם לא מעט צעדים שעליכם לעשות על מנת להבטיח עסקה מוצלחת.

עורך דין

כיצד עורך דין מקרקעין יכול לעזור במשא ומתן על חוזה רכישה

ניווט במבוך עסקאות הנדל"ן בתל אביב, המפורסמת בקו החוף המדהים שלה ובשוק הנדל"ן הדינמי שלה, דורש יותר מאשר רק עין חדה להזדמנויות משתלמות. היא דורשת רמה של חריפות משפטית שיכולה להינתן רק על ידי עורך דין מקרקעין מנוסה. לא ניתן להפריז בחשיבותה של מומחיות כזו, במיוחד כאשר מדובר בניהול משא ומתן על חוזה רכישה, מאמץ רצוף מלכודות פוטנציאליות וסעיפים מורכבים.